Vše o nákupu
Rád bych se s vámi spojil, jak vás mohu kontaktovat?
- Nejrychlejší způsob jak nás kontaktovat je prostřednictvím našeho kontaktního formuláře, který vždy najdete v horní liště na stránce našeho e-shopu. Na váš dotaz vždy odpovíme, a to nejpozději do 24 hodin.
- Pokud preferujete telefonický kontakt, popište nám prosím prostřednictvím formuláře, čeho se váš dotaz týká, a připojte své telefonní číslo - operátor naší zákaznické podpory vám do 24 hodin zavolá. V naléhavých případech prosím volejte +420 228 229 967, děkujeme.
Jak mohu za zboží zaplatit a jaké nabízíte možnosti dopravy?
Možnosti dopravy a platby jsou podrobně popsány ZDE.
Máte sklad v ČR?
Ano, máme sklad v Klecanech u Prahy a všechny objednávky odesíláme přímo z něj.
Máte veškeré zboží skladem?
Zboží máme skladem přímo v Klecanech u Prahy a nebo u dodavatelů, od kterých jej ve velmi krátkém čase dokážeme převézt na vlastní sklad, ze kterého objednávku odešleme.
Jak rychle mi bude objednávka doručena?
- Pokud je veškeré zboží v objednávce skladem, objednáte do 11:00 a zvolíte platbu platební kartou či na dobírku, odesíláme zboží ještě tentýž den. Objednávka je obvykle doručena do druhého dne od odeslání.
- Pokud potřebujete objednávku doručit v co nejkratším čase, zvažte prosím platbu platební kartou či na dobírku. V případě bankovního převodu může připsání platby trvat 1-2 pracovní dny.
- Z naší strany dokážeme ovlivnit pouze rychlost odeslání zásilky, nikoliv rychlost dodání - ta závisí pouze na dopravní společnosti.
Jak mohu objednávku stornovat?
Kontaktujte nás prosím prostřednictvím našeho formuláře a napište nám číslo objednávky, kterou si přejete stornovat.
V zásilce nebyla přiložená faktura, jak ji získám?
Snažíme se jít s dobou a také šetřit životní prostředí, proto faktury zasíláme v elektronické podobě. Fakturu ve formátu PDF vždy naleznete v příloze e-mailu s informací o odeslání zásilky.
Jak je to s možností vrácení či výměny zboží?
Ze zákona máte právo na výměnu či vrácení zboží do 14 dnů po jeho obdržení, můžete tedy nakupovat bez obav. Více informací najdete v obchodních podmínkách (v patičce e-shopu). Pro výměnu či vrácení zboží nás prosím kontaktujte přes náš formulář. Na vaše dotazy odpovíme nejpozději do 24 hodin.
Co když objednané zboží není skladem?
Na našem e-shopu zobrazujeme pouze zboží, které je přímo skladem, nebo které lze pružně naskladnit od našich dodavatelů. Může se však stát, že poslední kus objednají dva zákazníci naráz a pro druhého již nebude k dispozici. Ojediněle také zboží nemusí být již dostupné u dodavatele. V obou případech vás budeme neprodleně kontaktovat a nabídneme vám řešení.
Mám zájem o zboží, ale aktuálně není dostupné. Jak mám postupovat?
Kontaktujte nás prosím prostřednictvím formuláře. Zjistíme dostupnost zboží u našeho dodavatele a nebo vám nabídneme vhodnou alternativu. Případně využijte tlačítko "Hlídat dostupnost" a předejte Pepovi svůj e-mail, jakmile bude zboží naskladněno, bude vás informovat.
Nacházím se mimo Českou republiku a chtěl bych si u vás objednat zboží. Je to možné?
Pokud máte zájem o doručení zásilky do jiné země, i to je možné. Kontaktujte nás prosím přes náš formulář a my vám nabídneme řešení.